czwartek, 3 stycznia 2013

PETER PAN COLLAR DREAM

HAPPINESS Nawet pomimo nieprzespanej nocy czuję się dziś najszczęśliwsza na świecie, mam tak wiele energii! Nie wiem co się dzieje, ale na pewno jest to bardzo dobra oznaka. Być może powrót do zdrowia? Poza tym w głowie tyle niesamowitych pomysłów i projektów, wszystko to, co nadchodzi tak niesamowicie mnie uskrzydla!
Już kilka dni temu skończyłam tworzyć trzy pierwsze- próbne kołnierzyki, z których naprawdę jestem zadowolona. Jest to kolejny mały krok w kierunku zmierzającym do celu. Kołnierzyki, inspirowane Piotrusiem Panem ;), stały się modowym elementem już jakiś czas temu ale myślę, że na nadchodzącą wiosnę okażą się równie idealnym dodatkiem! Jak na razie moim faworytem jest brokatowy, który każdej stylizacji doda szyku i blasku. Już niedługo powstanie wiele więcej projektów, które jeden po drugim będę tworzyć poświęcając im serce i uwagę, co mam nadzieję zyska Wasze uznanie.


Kołnierzyki- mój projekt i wykonanie





Wciąż się uśmiechajcie,
N.

3 komentarze:

  1. Hej, w jakiej cenie kołnierzyki ? Wyglądaja na dość sztywne, ładnie się układają, np. na koszuli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie się układają i dopasowują do szyi;) niedługo będą w sprzedaży;)

      Usuń
  2. skąd bierzesz materiały do swoich projektów ?
    Masz talent ! :)

    OdpowiedzUsuń