piątek, 15 czerwca 2012

New New New

W ostatnich dniach uszyłam kolejne hendmejdy, jeden dla siebie, drugi dla użytkowniczki szafy.pl;)
Miałam niezbyt duży kawałek materiału w kolorku jasnym karmelowym i zdecydowałam się na obcisłą bluzeczkę z falbanką:
Myślę, że efekt jest dość zadowalający, poza faktem, że później wpadł mi do głowy pomysł na coś ciekawszego z tego materiału ale niestety na to było już za późno;p

I gorsecik, o którym wspomniałam;) Kolorystyka wybrana przez klientkę. Czarny z miętową kokardeczką;)
 




Dziś, ku mojej wielkiej radości w skrzynce czekało na mnie awizo na dwie przesyłki. Po ich otwarciu byłam bardzo miło zaskoczona, bo rzeczy, które zamówiłam były nawet lepsze, niż się tego spodziewałam;p

Obie rzeczy z szafy.pl

OVERSIZE- H&M
RURKI Z NISKIM STANEM- TERRANOVA

Niestety, bardzo zawiodłam się gdy próbowałam wciągnąć na siebie spodenki, które okazały się na mnie sporo za małe i znów musiałam wystawić je na sprzedaż:(( Chętnie jednak przygarnę identyczne, w większym rozmiarze..




Fakt, że moje nóżki przestały mieścić się w rozmiar małe XS okazał się dość motywujący. Od dziś zaczynamy intensywny workoucik- bieganie, skakaneczka, wykroczki+ Goodbye Cellulite, a poza tym na brzuszek 8min ABS, który wszystkim Wam polecam, bo na brzuszek naprawdę nawet po pierwszym razie działa CUDA!


Tyle na dziś, lecę się szykować, potem po papier na formy i do pracy;) Dziś projekt- spódnica asymetryczna szyfonowa + wykończenie mojej bluzki na egzamin, który już w poniedziałek.... A propos, na weekend szykuje się maraton nauki, który podejrzewam, że okaże się zupełnie inny, niż planowałam..;p

 Zdjęcie z mojego profilu na szafie, z ostatniego spacerku z Candusią i Misiakiem;*



Xo, Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz