piątek, 29 czerwca 2012

Outfity

Długo mnie tu nie było, w sumie to sama do końca nie wiem czemu. Jestem jakoś pochłonięta tą cudowną pogodą, która wprawia mnie w naprawdę niesamowity nastrój. Ogarnął mnie też szał zakupów, ciągle zamawiam coś nowego na szafie i buszuję po wyprzedażach;)

Spory czas nic nie szyłam i nie przerabiałam, w pracy nie miałam na to czasu, więc dziś z racji totalnej nudy, po kilku godzinkach opalania zabrałam się za przeróbkę koronkowej bluzeczki kupionej w sh za całą złotóweczkę! Powstała asymetryczna kamizelka-narzutka, którą miałam ostatnio zamiar kupić w H&M, a jednak zrobiłam ją w końcu sama;) Dostałam dziś kilka duuużych i luźnych ciuszków, z których powstaną piękne rzeczy:)

Po skończeniu kamizelki zabrałam się za szycie asymetrycznej spódnicy ze starej i dużej babcinej koszuli w pięknym, brzoskwiniowym kolorku:) Obie rzeczy pokażę Wam już wkrótce!

W planach również spódniczka bandage przerobiona z kobaltowej bluzeczki i dwa bandeau z fuksjowego materiału, już teraz specjalnego do szycia strojów kąpielowych;)

A oto moje ostatnie zdobycze wyprzedażowe i nie tylko:

Wielka szkoda, że zdjęcie nie oddaje realnych kolorów moich nowych skarbów, bo wszystkie są naprawdę żywe i intensywne!

Spódniczka bandage z zipem- H&M dział dziecięcy:)
Boksereczka- neonkowa pomarańcz- Tally Weijl
Sandałki gumiaczki- Tally Weijl
Pomarańczowy sweterek oversize- Cubus
Biała boksereczka w serduszka- H&M

+kilka ostatnich outfitów:
 Gorsecik- mój DIY
Mini bandage- H&M
Balerinki- butik
Torebeczka- sklepik u mnie w mieście;)

 Boksereczka w serduszka- H&M
Sweterek- New Look z szafy
Szaliczek- sh
Leginsy- Cubus
Torebka- Mohito
Botki- Tally Weijl

Oversize pasiak- H&M
Szorty- sh
Buty- Auchan
Torebeczka- sklepik.

xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz