sobota, 13 października 2012

LUXURY

CLASSY Każda kobieta lubi czuć się wyjątkowo, pięknie i typowo kobieco. Myślę, że od pewnego czasu dla mnie takie uczucie oznacza klasyczny ubiór, zdecydowanie kobiecy i dobrany do figury oraz tak zwane little things, które przeważnie są decydującymi elementami dającymi nam poczucie piękna. Zapach ulubionych perfum, ulubiona biżuteria i lakier do paznokci. Zapach Beyonce-Heat, jej pierwszy autorski zapach, który pierwszy raz powąchałam kiedy tylko trafił do drogerii i w którym zakochałam się bezwarunkowo. Egzemplarz ze zdjęcia jest prezentem od Ukochanego. Zapach ten sprawia, że czuję się jak stuprocentowa kobieta, sexowna i wyjątkowa. Jest to ciepły zapach, pełen nut orientalnych, słodkich i niesamowicie zmysłowych. Kolejne zapachy wokalistki również skradły moje serce i w najbliższym czasie na pewno któryś z nich trafi do mojej skromnej kolekcji. Od dość niedługiego czasu pokochałam klasyczną, złotą biżuterię, która dodaje do stroju elegancji i kobiecości. Lakier, który gości na moich paznokciach najczęściej jest od dawna symbolem kobiecości. Głęboka czerwień kojarzy mi się ze zmysłowością i prawdziwą kobiecością. Klasyka, w jakim wydaniu jej nie wybierzemy, nigdy nie wyjdzie z mody.

Perfumy- Beyonce "HEAT"
Biżuteria- H&M, Cubus
Lakier do paznokci- Miss Sporty

Love,

1 komentarz:

  1. ojj uwielbiam złotko ! gumkę mam ! bransoletke złota cuff zamierzam kupić i złote kolce ;p

    ta H&Mu mi nie przypadła do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń