środa, 23 maja 2012

DIY Bandeau KOKARDKA

Dziś, w ten piękny lecz dla mnie strasznie leniwy dzień postanowiłam rozpocząć długo i żmudnie planowaną "karierę", że tak pozwolę to sobie nazwać;)
Poszukiwane, rozchwytywane i pożądane przez wszystkich bikini z wielką kokardą.
Postanowiłam użyć starego, dużego T-shirta i zrobić stanik bandeau, podobny do powyżeszego. Niestety nie uwieczniałam moich poczynań krok po kroku, ponieważ był to dość spontaniczny diy.
Prezentuję zatem efekt "w trakcie":
a także już PO:


Jak widać użyłam również lekko własnego pomysłu i dodałam element podtrzymujący kokardę w postaci tasiemki w kolorze pudrowego różu.
Przepraszam za bardzo słabą jakość zdjęć, ale jest to jedyne co na chwilę obecną mogę ukazać;)

Jak dla mnie efekt końcowy jest bardzo zadowalający. dokładnie o to mi chodziło.

Wszystko wykonywane pod impulsem, ręcznie szyte igłą i nitką, kolejne wersje będą już profesjonalnie wykonywane za pomocą maszyny krawieckiej;)

Wspomnę, iż planuję zająć się tworzeniem tych cudeniek na większą skalę i ich rozprowadzaniem, więc śmiało zachęcam do poddawania własnych pomysłów;)

A teraz czas na trochę inspiracji, które mam zamiar zrealizować w najbliższym czasie:















A teraz już zmykam szykować się do spanka.
Czekam na propozycje i dobranoc.

2 komentarze: