czwartek, 31 maja 2012

Gorset KOKARDA DIY

Od kilku dni wciąż pracuję nad moimi umiejętnościami krawieckimi i z każdą chwilą pałam do tego zajęcia większą pasją. Tworząc kolejne staniki-bikini z kokardkami postanowiłam zrobić również coś do noszenia na co dzień w podobnym stylu i tak powstał pierwszy- prototyp gorsecikowej bluzeczki z kokardką. Na początek wykorzystałam śliczny miętowy materiał, który akurat miałam pod ręką i dodałam białą kokardkę. Wszystko obszyte profesjonalnie na maszynie.



Postanowiłam zrobić ich więcej, na większą skalę, aby móc zareklamować swoje "twory" i zacząć je rozprowadzać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, mogę zrobić w każdym kolorze i wzorze, może to być większa/mniejsza kokardka lub większa ich ilość.

Zaczęłam również pracę nad spodenkami, które prawdopodobnie dziś skończę, ale póki co utrzymuję je w tajemnicy;) A ponadto, skroiłam wzór kopertówki, który czeka na realizację:


Mykam dalej tworzyć;)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz