sobota, 26 maja 2012

I love KAYTURE

Dziś, od pierwszej chwili, gdy natrafiłam na jej bloga, jestem dogłębnie zafascynowana. Zakochałam się w stylu pewnej uroczej Szwajcarskiej nastolatki.

KRISTINA BAZAN, bo o niej mowa, zaledwie 18-letnia dziewczyna jest prawdziwym odzwierciedleniem chodzącej fashionistki i trendsetterki. Nie dość, że swoim ubiorem ukazuje, że świat trendów nie jest jej obcy, sama również stała się ikoną i w tak młodym wieku osiągnęła własne "imperium" modowe.
Wygląd porcelanowej laleczki połączony z całkowicie paryskim szykiem, jakim się odznacza okazał się jej indywidualnym trafem w dziesiątkę. Swoim nonszalanckim wyglądam i stylem przypominającym młode Paryżanki porusza serca wielu pasjonatek mody na całym świecie.
Oprócz mody wielką pasją Kayture jest również podróżowanie. Te dwa światy okazały się niesamowicie trafnym połączeniem uwidaczniającym się w każdej stylizacji dziewczyny.

Osobiście jestem wielką fanką Kristiny, jej blog oprócz niesamowicie stylowych zdjęć, ukazanych na nich przepięknych stylizacji i wysmakowanej oprawy graficznej jest źródłem bardzo ciekawych tekstów pisanych przez samą nastolatkę. Na każdy zwyczajny temat wypowiada się inteligentnie i wciągająco, co pobudza tysiące młodych fashionistek do podążania jej śladami.

W poście tym nie mogłabym ominąć najpiękniejszych i najbardziej inspirujących według mnie stylizacji Kristiny. Napawajcie się pięknem bijącym od poniższych zdjęć, a po więcej zapraszam na bloga 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz