piątek, 31 sierpnia 2012

White temptation

Cześć! Dzisiejszy dzień powitał nas niezbyt piękną pogodą, zniechęcającą do działania i pochłaniający swą monotonią. Mimo wszelakich niechęci odebrałam wynik egzaminu zawodowego- tak, zdałam, udało się. Po powrocie w końcu zebrałam się na wykończenie- a dokładnie wszycie podszewki do długiej, asymetrycznej sukienki, którą uszyłam już dość dawno (mw początek wakacji), a do tej pory pod natłokiem nowych pomysłów nie chciało mi się jej ukończyć. Jednak kiedy pomimo niesprzyjającej aury, założyłam ją na siebie i pozowałam do zdjęć, uznałam, że warto było ukończyć nowe "dzieło". Według mnie sukienka wyszła prosto ale pięknie. Zapraszam wszystkie chętne, które zainteresowane są jej nabyciem;)

Sukienka- projekt i wykonanie MOJE.
 
SUKIENKA NA SPRZEDAŻ.
Nowa, założony tylko do zdjęć.
CENA : 59zł  
 
OKAZJA!
 
Krótki opis:
Sukienka wykonana z szyfonu w kolorze ecru (nie jest to czysta biel), gorset wykonany z elastycznego materiału dopasowującego się do figury. Krój asymetryczny, przód krótki, tył długi. Istnieje też możliwość podpięcia przodu (tak jak na zdjęciu powyżej), dzięki czemu przód formuje się w śliczną bombkę, a tył pozostaje asymetryczny. Idealna na wesela, studniówki i inne imprezy.
 
W razie pytań zachęcam do pozostawiania komentarzy lub wiadomości na mail.
 
*Do kupna proszę doliczyć cenę wysyłki, która wynosi: polecony ekonomiczny- 6zł; polecony priorytet- 8zł.
!!  Rzeczy można zamówić pisząc na maila natunia.em@gmail.com lub na moim koncie na szafa.pl, klikając w podany link: SZTYLISTKA !!
 



W następnym poście kolejna sukienka na sprzedaż, zachęcam do obserwowania!

xo, N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz