niedziela, 2 września 2012

New Babies

Hej;) Tego może niektórzy z moich odbiorców o mnie nie wiedzą, ale jedną z moich największych pasji, oprócz mody rzecz jasna, jest makijaż. Jest to mój kolejny "biznesplan", który mam zamiar zrealizować w niedługim czasie. Czemu by nie zacząć zarabiać na tym, co kochamy robić zamiast pchać się do pracy, która będzie udręką? Ja pełną parą ruszyłam w szycie, które uwielbiam, teraz rozpoczynam również etap makijażu. Kolejną rzeczą, którą wykonuję z wyuczonego zawodu jest fryzjerstwo. Czeszę na różnego rodzaju okazje, teraz zaczynam z make upem. W związku z tym w piątek w końcu zdecydowałam się na paletkę cieni w zestawie z 12 pędzlami i porządny pędzel do podkładu, ponieważ moje obecne "przyrządy" nie nadają się na profesjonalny biznes;)

Paletka- 79,90 dostępna TUTAJ
 

Pędzel- 25,90 dostępny TUTAJ


W najbliższym czasie planuję też otwarcie kanału modowo- makijażowego na Youtube, więc bądźcie czujne!;)

xo, N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz