wtorek, 11 września 2012

Makeups

Cześć! Dziś w końcu zebrałam się na zrzucenie i lekkie "ogarnięcie" zdjęć makijaży, które ostatnio zrobiłam. Nie są one szczególnie wymyślne, bez żadnych szalonych kolorów, ze względu na to, że po ich wykonaniu musiałam gdzieś wyjść a nie chciałam zbytnio zwracać na siebie uwagi szalonym makeupem;) W każdym razie, jestem mega zainspirowana, mam mnóstwo nowych pomysłów i jeśli tylko będę miała chwilę, będę tworzyć również bardziej wymyślne sety i dodawać, abyście mogły je oceniać.
Planuję rozpoczęcie własnego małego "biznesu" makeupowego, o czym już wspominałam, więc jeśli podobają Wam się poniższe makijaże mojego wykonania i chciałybyście, abym wypróbowała coś nowego na Was, lub macie jakąś imprezę, na którą nie macie pomysłu na makijaż, a chcecie mieć go niewielkim kosztem, zapraszam do mnie, chętnie pomogę;)




Cienie, których użyłam we wszystkich lookach pochodzą z palety, do której link podawałam kilka postów niżej.

*Zdjęcia są mojego autorstwa i nie życzę sobie ich kopiowania bez mojej zgody!*

xo, N

1 komentarz:

  1. przepiękny make up ! a co się dzieje że nikt nie nie komentuje Twoich postów ? trafiłam tu przez Twoją szafę, miałaś swoim czasem zrobić mi bluskę ! powiedz mi dawno kupowałaś neonową z cubusa ?


    dodaje do obserwowanych ! liczę na to samo


    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń