poniedziałek, 10 września 2012

Little Citrus

Cześć;) Dziś, w dobrym humorze i przy pięknej pogodzie niestety i na szczęście zarazem siedzę znów w domku. W planach mam jeszcze uszyć spódniczkę dla siebie i zrobić pyszny obiadek;) Mimo, że nie lubię wysiadywania w domu ze względu na niszczenie w ten sposób mojego humoru i samopoczucia, uznałam, że dobrze abym te ostatnie wolne dni spędziła właśnie tu, ale dość aktywnie. Ostatnie dni- a to dlatego, że już w środę wybieram się na spotkanie i podpisanie umowy, a już od czwartku rozpoczynam pracę! Jestem bardzo z tego powodu zadowolona, mimo że podejrzewam, że nie będzie mnie w domu po mw 13-14 godzin dziennie;p Uwielbiam być aktywna i dawać z siebie wszystko, a swoją pierwszą pracę traktuję jako jedno z kolejnych wyzwań. Pod koniec września zaczyna mi się dodatkowo szkoła.

Uszyłam ostatnio szyfonową bluzeczkę pensjonarkę z kołnierzykiem, jednak o niej innym razem;)
Dziś chciałam pokazać Wam sukienkę, którą "stworzyłam" już sporo czasu temu.


Sukienka- projekt i wykonanie MOJE.
 
SUKIENKA NA SPRZEDAŻ.
Nowa, założony tylko do zdjęć.
CENA : 45zł*
 
OKAZJA! 
 
Krótki opis:
Piękna i dziewczęca. Góra sukienki wykonana z elastycznego, białego materiału, dwie warstwy dzięki czemu materiał lepiej się układa. Dół szyfonowy, z podszewką pod spodem, nie prześwituje. Wkładana "przez głowę";)
 
Rozmiar S.
O dokładne wymiary proszę pytać. 

W razie pytań zachęcam do pozostawiania komentarzy lub wiadomości na mail.
  
*Do kupna proszę doliczyć cenę wysyłki, która wynosi: polecony ekonomiczny- 6zł; polecony priorytet- 8zł.
!!  Rzeczy można zamówić pisząc na maila natunia.em@gmail.com lub na moim koncie na szafa.pl, klikając w podany link: SZTYLISTKA !!
 
xoxo, N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz