środa, 13 marca 2013

DIAMOND NECKLACE

PEACHY Dzisiejszy outfit miał się składać głównie z "nudnych" elementów, ponieważ początkowo postawiłam jedynie na czerń. Jednak przeglądając szafę w poszukiwaniu marynarki zarzuciłam na siebie krótką ramoneskę w kolorze soczystej brzoskwini (obecnie kolor na topie;) ). Do zestawu tego idealnie pasował mój nowy "diamentowy" naszyjnik z H&M. Jednym z topowych elementów jest też welurowa koszulka, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia.

OUTFIT:
TOP: sh
MARYNARKA: Reserved %
SPODNIE: Cubus
TORBA: Zara
BUTY: no name
NASZYJNIK: H&M




Przepraszam za małą ilość zdjęć, ale wszystko to z powodu małej ilości czasu.. Jestem ostatnio bardzo zapracowana..;) Postaram się niedługo o lepsze sesje i większą ilość notek;)
Jednocześnie zachęcam Was gorąco do komentowania moich postów i dodawania do obserwowania mojego bloga, co możecie uczynić po prawej stronie mojego bloga. Wiem, że zagląda Was tu całkiem sporo, a chciałabym znać opinie każdego z moich czytelników;) Więc liczę na Waszą aktywność Kochani;)
Kisses, 
N.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :) Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita marynarka, bardzo udany set :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się napatrzeć :* . Ola ;)

    OdpowiedzUsuń