czwartek, 21 marca 2013

NEW PROJECTS

Nowymi projektami i jednocześnie moimi nowymi perełkami, którymi chciałam się dziś z Wami podzielić są dwie bluzeczki- jedna zwiewna, pudrowa mgiełka z perełkami i druga- baskinka z 'ala jeansu z koronką. Oczywiście, jak to ja, od pewnego czasu nie lubię wydawać dużej ilości pieniędzy na ciuchy z sieciówek. Zdecydowanie bardziej, z resztą jak już pewnie wiecie, wolę zrobić wieeelkie zakupy w second handzie za naprawdę śmieszne pieniądze i stworzyć z tego mnóstwo pojedynczych i niepowtarzalnych cudeniek. Ostatnio ogarnął mnie wir pracy w związku z czym powstało mnóstwo pięknych rzeczy. Część już wystawiona, a część sobie zostawiłam;) W związku z tym zdjęcia dwóch bluzeczek, które jak na razie pozostawiam dla siebie przed i po:




I jak Wam się podobają?;) Mam dla Was świetny projekt, podczas gdy szyłam sobie sweterek z kawałka narzutki kupionej również w sh, uwieczniałam wszystkie kroki po kolei na zdjęciach. Jeśli chcecie, pokażę Wam wszystko wraz z opisem jak go wykonać;) To jak? :)

Stay positive,
N.

11 komentarzy:

  1. Dziewczyno to jest talent ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;* jak się robi to co się kocha to widać to w efektach pracy;)

      Usuń
  2. coś pięknego..

    OdpowiedzUsuń
  3. ta druga bluzeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie będzie można zakupić tą drugą bluzeczkę jeansową ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grupie "umpa lumpa" na facebooku;) jeśli będzie zapotrzebowanie to najpierw będę wystawiać tutaj i będziemy się umawiać mailowo na sprzedaż;) ta pudrowa już dziś będzie w sprzedaży

      Usuń
  5. jak robisz tą baskinkę ? jak wszywasz tą gumkę ?
    jestes mega zdolna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszywam tam gumki;) Dzięki Kochana. Poprostu tą większą część przyszywam do mniejszej;)

      Usuń