wtorek, 5 marca 2013

MILITARY JACKET

SHOPPING Też tak macie, że zakupy poprawiają Wam humor o 180 stopni?;) Dziś z moją Anią szalałyśmy po mieście i po 9h kiedy wróciłam do domu, pomimo strasznego bólu nóg byłam przeszczęśliwa. Cały wielki stos nowych ciuchów leżący na moim łóżku działa lepiej, niż każda terapia;)

Jeśli chodzi o dzisiejszy outfit, głównym założeniem była wygoda podczas wiru zakupów, jednak jako główny element uznałam militarną kurteczkę. Oczywiście, jak większość moich rzeczy wyszła ona spod mojej maszyny. Z ogromnej starej koszuli jeansowej stworzyłam coś na wzór parki;) Zmniejszyłam, trochę uformowałam, dodałam ściągacz w talii i ćwieki na ramionach. Jak Wam się podoba?

OUTFIT:
KURTECZKA: Rebella Shop Facebook (mój projekt)
SPODNIE: Bershka%
BOTKI: H&M
TORBA: Prezent
ETOLA: NY







Do następnego,
N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz