niedziela, 26 maja 2013

LIME



A więc oficjalnie- WRACAM:) Przynajmniej na jakiś czas, zobaczymy jak będzie mi szło, choć mam nadzieję, że zagoszczę tutaj na dłużej:) Korzystając z dzisiejszego słonka, postanowiliśmy zrobić trochę zdjęć na zewnątrz. Podzielę się z Wami szybciutko porcją fotek i wracam do pracy;)

 



BODY: Bershka
KURTKA: Bershka
RURKI: Cubus
TORBA: Zara
SZPILKI: H&M
OKULARY: Sinsay

 




A tak poza tematem dzisiejszego wyjścia, zamierzam przerzucić się na małą dietkę i ćwiczonka, konkretnie chodzi mi o ograniczenie tłuszczów, słodyczy, gazowanych napoi oraz codzienne bieganie/ jazda na rowerze/ wyzwania na różne partie ciała. Troszkę mi się ostatnio przytyło i zamierzam to zmienić;) Ktoś ze mną?

xo, 
N.

16 komentarzy:

  1. jaki masz teraz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S, ale urósł mi brzuszek i zaczyna być widać cellulit;p

      Usuń
    2. Właśnie mam ten sam problem co Ty, też noszę rozmiar S czasami nawet XS ale brzuszek i celulit to najgorsze co może być. Walcze z tym od jakiegoś czasu na siłowni staram się trzymać diete ale nie mogę odmówić sobie słodyczy ehhh ;/ Trzymam Kciuki !! :)))

      Usuń
    3. mam to samo niestety:( ale nie poddaję się;) powodzenia!

      Usuń
  2. Ja zaczęłam biegać niecałe dwa miesiące temu i nie odpuszczam ;) Polecam Ci stronkę : http://www.biegaj40minut.pl/ . Moim zdaniem świetny trening. Zawsze byłam dośc leniwa i problemem dla mnie na początku było przebiegnięcie 2 minut bez odpoczynku ;) Dzisiaj biegam po 40 min. i daje mi to dużo satysfakcji. Trzymam kciuki za Ciebie. Na początku jest ciężko,ale warto ;) Pati.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam tak samo jak Ty na początku;p 5min nie mogę przebiec:/ ale jestem dobrej myśli:) Dzięki!

      Usuń
    2. życzę powodzenia! Bieganie wciąga! i działa na wszystkie partie ciała :) sama dzięki temu zgubiłam brzuszek, nogi i cellulit :) najważniejsze są dobre buty! nie ma odcisków, stawy nie bolą :D a jak chcesz dodać sobie motywacji w H&M są fantastyczne spodenki neonowe i bluzki :) jak będziesz miała takie fajne ciuchy do ćwiczeń, będziesz robić to częściej :)

      Usuń
  3. Mi się przytyło przez zimę troszkę i już powoli bieganie, siłownia, taniec i lepsze odżywianie skutkują. Trzymam kciuki za Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam p90x :) robi cuda z ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi udało przerzucić się na ćwiczenia i już drugi miesiąc chodzę 5x w tygodniu na fitness, ale gorzej z dietą :( co rusz zdarza się gorszy humor i pocieszanie się czymś smacznym :/ ale trzymam kciuki że Tobie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, treningi lubię i jeśli już się zawezmę to idą dobrze, gorzej z jedzeniem bo kocham te małe grzeszki...

      Usuń
  6. Ja również przeszłam na dietę i zaczęłam ćwiczyć. Nadchodzi lato to trzeba trochę ciałka pokazać:):) Muszę przyznać, że od razu się lepiej czuję i mam więcej energii:) Polecam i trzymam kciuki za wymarzone efekty:)
    Ann.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:) postaram się być wytrwała:D

      Usuń
  7. Booooże ale mi się podoba Twój styl , a do tego jesteś taka śliczna :( chciałabym taka byc :(

    OdpowiedzUsuń