środa, 29 maja 2013

NEON PANTS

Hej Kochani;) Czy Wam też zakupy tak niesamowicie poprawiają humor? Nieplanowane zawsze najlepsze. Wczorajszy dzień przytłaczał pogodą, przez którą totalnie traciłam humor. I oczywiście duża kwota wydana na zakupy wcale mnie nie zmartwiła, a cudowne zakupy tylko mnie rozweseliły;p od razu praca stała się przyjemnością, a nie obowiązkiem:D  Kilka zdjęć z przed dwóch dni;)


Koszula: Cubus
Spodnie: Bershka
Torba: prezent
Botki: butik
Naszyjnik: Mohito












Mam dziś bardzo dobry dzień i Wam tego popołudnia życzę równie dobrego nastawienia, jak moje;)

Kiss,
N.

16 komentarzy:

  1. Piękna i do tego zdolna! Bardzo mi się podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. wczesniej kiedy nie szylaś ciuchow ubieralas sie w lumpach a teraz wielka damę rzniesz, bo chwilowo masz wiecej szycia i hajsu wiecej to od razu niby pytasz sie gdzie lepsze wakacje a chodzi tylko o pochwalenie sie.. dziwna jestes ostro. Uroda tez nie zachwycasz specjalnie, lepiej odpusc prowadzenie bloga bo sie nie nadajesz do tego stylizacje sciagniete z innych blogerek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgrywaj cwaniary, bo bez problemy mogę Twoje IP zdobyć;)

      Usuń
    2. a propo to, że ktoś robi coś ze swoim życiem i stara się aby było lepsze i bardziej wartościowe jest powodem dla takich ludzi, jak Ty, którzy swoją zazdrością pokazują, że są wielkim NIKIM;)
      pozdro

      Usuń
    3. Co cie to w ogóle obchodzi. Żal Cię ciśnie. Nie powinno Cie interesować gdzie kto sie kiedyś ubierał poza tym skąd możesz to wiedzieć gdzie się ubierała,co chodziłaś za nią ? A uroda hmm łatwo jest kogoś oceniać jak się samemu nie pokazuje. Więc zastanów się troszkę co TY wypisujesz.

      Usuń
  3. hahaha lepiej bys sie przyznala ze to nie ty szyjesz te ubrania a nie robisz z siebie gwiazde niewiadomo po co:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah wszystkie moje klientki znają prawdę iw iedzą, że to ja szyję, nie bądź śmieszna zazdrośnico;)

      Usuń
    2. Boże co za zazdrość,lepiej wziąć się za coś a nie hejtować.

      Usuń
  4. jakim aparatem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  5. weźcie się zastanówcie,bo jak patrze co niektórzy piszą to mi się śmiać chce xD jest to śmieszne i żałosne ;d
    nie przejmuj się,bo zwyczajnie Ci zazdroszczą,że w tak krótkim czasie tyle osiągnęłaś a one pewnie nic :)
    mam pytanie jak osiągasz takie fale na włosach?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Poza tym wiesz, "haters make me famous" hahah;p
      A co do fal, po prostu dosyć grube pasma nawijam hmmm tzw "spiralnie" na lokówkę czyli owijam dookoła niej a nie tak jak normalnie się łapie pasemka;)

      Usuń
  6. HAHAHA ! Jeżeli mogę wtrącić to żal mi takich lasek..jak anonim.. może ja też czasami komuś zazdroszczę..ale jest to zdrowa zazdrość..motywująca mnie do działania a nie na obrażaniu kogoś. Poza tym to, że ktoś ubiera się w lumpeksach to teraz sztuka kupić coś super, a tanio ! nie sztuką zaś, jest wydać mnóstwo kasy na ciuch! Pozdrawiam dziewczynę prowadzącą blog;) życze powodzenia i sukcesów
    Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana;) i nie ukrywam tego, że nadal lubię od czasu do czasu zaszaleć w lumpeksach;p i uważam, że to żaden powód do wstydu;)

      Usuń
  7. śliczna stylizacja;) piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń