wtorek, 4 czerwca 2013

BAGGY

Hej Kochani. Mało ostatnio ciepłych dni, a wczorajsze ulewy zapewne nie poprawiły nikomu nastroju.. Mimo to ja jak zwykle staram się kroczyć z pozytywnym myśleniem;) Wczorajsze wolne szczerze mówiąc trochę mnie rozleniwiło, przez co muszę się wziąć do pracy ze zdwojoną mocą! Dorwałam wczoraj trochę nowości na szopingu w Łodzi, więc w kolejnych postach pojawi się mnóstwo nowych cudeniek :)
Zdjęcia w dzisiejszym poście pochodzą sprzed kilku dni, kiedy akurat dorwaliśmy cudowne słoneczko i udało się coś ładnego zrobić;)

Polubiłam ostatnio troszkę luźniejsze spodnie typu baggy, te trafiły prosto w moje serce, są właśnie luźne, ale pomimo to mają w sobie nutkę elegancji;) Plus jeden z moich ulubionych ostatnio elementów- sandałki na obcasie. Niestety po pierwszym założeniu urwał mi się jeden z paseczków..:/ ahh jakość nie powala ale miejmy nadzieję, że po sklejeniu będzie ok..

Body- Asos
Spodnie baggy- Stradivarius
Marynarka- Cubus
Sandałki- Stradivarius
Torba- Zara
















Zastanawiam się jeszcze nad kupnem tych dwóch rzeczy:


 Co myślicie?:) Nie mogłam się powstrzymać, jak zobaczyłam rano moje śpiące maleństwo...<3

Najsłodszy maluszek na świecie! Ja wracam do pracy i życzę Wam udanego dnia;)

Think positive,
N.

12 komentarzy:

  1. kto robi Ci zdjęcia? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztowały spodnie? K.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak szybko schudłaś czy na każdym zdjeciu wciągałaś brzuch?;p

    OdpowiedzUsuń
  4. we wczesniejszej notce wygladalas o wiele grubiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę? w poprzedniej miałam bardzo obcisłe spodnie więc może dlatego to wrażenie:)

      Usuń
  5. masz urode jak cyganka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm.. nie wiem czy to dobrze czy źle;p ale już wiele razy to słyszałam..;)

      Usuń
  6. Co to za piękne miejsce? gdzieś już je widziałam...

    OdpowiedzUsuń