poniedziałek, 24 czerwca 2013

SUMMER OUTFIT


Dzisiejszy zestaw jest typowo letni, stworzony na szybko, kiedy to musiałam wyszykować się w ciągu kilku minut, w związku z czym też od razu mówię, wybaczcie moim włosom, wiem, że nie są dziś idealne..;p Głównym elementem są króciutkie szorty z Bershki, w których zakochałam się od pierwszej chwili, mają w sobie jakiś taki dziewczęcy urok..;) Co do butów z założenia były inne ale jak to bywa z moim szczęściem po chwili chodzenia obtarłam sobie całe stópki, przez co byłam zmuszona kupić sobie inne, bo nie mogłam zrobić kroka..;p

OUTFIT:
Koszula, szorty: BERSHKA
Japonki, naszyjnik: MOHITO
Torba: ZARA









 
Zapraszam jeszcze serdecznie na moje dwa profile na Facebooku:

VOUSESBELLE
REBELLA SHOP
:)

*Jeśli nie macie nic miłego do powiedzenia anonimki lub wyrażenia konstruktywnej krytyki co podkreślam to oszczędźcie sobie pisania na temat mojego wyglądu..;)


XO,
N.

18 komentarzy:

  1. jak wyglądają szorty z tylu?;) Ładne sa

    OdpowiedzUsuń
  2. wlosy wlasnie super! :) bardzo mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się nie widzę w związanych, przeważnie wolę rozpuszczone;) ale dziękuję ;8

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bershka i to wyprzedażowe;) mam jeszcze ten sam model ecru i po bokach mają wzory azteckie też prześliczne<3

      Usuń
    2. ile kosztowały?

      Usuń
  4. słyszałam, że jak się spryska stopy antyperspirantem to nie obcierają i nie powstają żadne bąble :)
    śliczne spodenki :) i tak jak już koleżanka wspomniała wcześniej - bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, spróbuję na pewno, bo wszystkie buty które założę zostawiają okropne ślay i obtarcia, a co za tym idzie ból:(
      I dziękuję za komplement;)

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę dupkę ci widać :)nie noś za małych spodenek a będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są szorty;) nie są za małe tylko jak sama nazwa mówi mają być króciutkie.

      Usuń