czwartek, 20 czerwca 2013

TINT OF MINT

Przepraszam Kochani za kilka dni bez posta ale na prawdę- moja praca w ciągu ostatnich dni sięgała zenitu! Po szalonym maratonie przyszedł czas na dzień lenia!:p Dochodzę do wniosku, że niesamowicie potrzebny jest na odpoczynek, relaks i zabawa, a zbyt dużo pracy też nigdy nie jest korzystne..;) Dziś cały dzień zajmowałam się stópką mojego Skarba, biedactwo weszło nóżką na gwoździa...;p
Dzisiejszy zestaw jest typowy na gorące dni, takie jak dzisiejszy, zwiewna spódniczka i krótki topik i oczywiście koturny. Ostatnio strasznie pokochałam wszelkiego rodzaju wyższe buty, czuję się w nich jak ryba w wodzie!

OUTFIT:

Top: BERSHKA
Spódniczka: Mój projekt (REBELLA SHOP)
Koturny: ELILU
Naszyjnik: H&M
 












Kochani przypominam o KONKURSIE, na prawdę warto spróbować jeśli chcecie otrzymać sukienkę bądź spódniczkę swoich marzeń!



P.S. Co do anonimków- kocham swoje kraczate nogi, cellulit, tłusty jak krowa brzuch i miny rodem z agencji towarzyskiej..:p Na prawdę coraz bardziej mnie rozśmieszacie:)


xo, N.

15 komentarzy:

  1. to możemy się zgrać bo mi to samo piszą ha ha tylko ja mam jeszcze szpotawe nogi choć nie wiem co to znaczy ;p ;D
    w ostatnim poście zauważyłam że mamy to samo body a teraz mam taki sam top ale różowy ;D ! coś w tym jest kochana ;*
    jesteś śliczna i się nie przejmuj ja się już tego nauczyłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xd Ty i hmm "szpotawe nogi"? ;p boooże.. widzisz śmieję się z nich a one mi i tak piszą że mam krzywe nogi no ahh ale ja je kocham;p body widziałam też u Ciebie jest boskie! kocham koronki:) a co do komentarzy to na początku się przejmowałam, teraz miło się pośmiać:)
      a propo Twojej figurki ja nie wiem co te zazdrośnice widzą, współczuję im czasem, patrzą w lustro i się biedactwa dołują a jak zobaczą taki ideał to muszą się jakoś "dowartościować" ;p
      buziaki ;*

      Usuń
  2. Przyzwyczaj się :) im bardziej będziesz zwracała uwagę na to co kto ma do powiedzenia, to będzie coraz więcej zgryźliwych komentarzy :)
    Udało Ci się coś osiągnąć, jesteś osobą, która prowadzi bloga ma dosyć dużą oglądalność i ma wiele zadowolonych klientek :)
    Jest zbyt dużo osób które są zazdrosne i nie ma się co nimi przejmować :)
    Będą Cię wszyscy, na których możesz liczyć wspierać :) Twoja rodzina, przyjaciele, znajomi i zadowolone klientki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, dziękuję za miłe słowa ;* mnie to już tylko szczerze mówiąc śmieszą te komentarze, jak mam zły humor to miła lekturka tu się czasem pojawia hihi;p

      Usuń
  3. Ja zawsze z niecierpliwością czekam na zdjęcia owych komentujących ideałów :P Niech pokażą swoje figury 90/60/90, długie i smukłe nogi bez grama cellulitu,opalone i bez grama podrażnień po depilacji...ba nawet bez pieprzyków :P

    Vousesbelle nie przejmuj się komentarzami i rób to co kochasz!! Aż miło się ogląda tak normalną dziewczynę, która nie retuszuje nawet minimalnie swoich zdjęć :) Sama jestem osobą, która nabawiła i nabawia się kompleksów patrząc na te idealne modelki i blogerki, dlatego co raz częściej szukam blogów niszowych gdzie pokazywana jest "prawda" a nie retusz ;)
    Pozdrawiam serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już tych komentarzy nawet nie akceptuję, bo same z siebie robią pośmiewisko;)
      a co do mojego ciała kocham je takie jakie jest i każdy powinien czuć to samo;)

      Usuń
    2. Tym bardziej kochana, że jesteś piękna i masz piękną figurę. Poza tym wydaje mi się, że jak już komuś ma się podobać twoja figura i Ty oczywiście to chłopakom, a nie zawistnym dziewczynom, które zazwyczaj piszą anonimki i myślą, że ktoś się przejmie. Najłatwiej krytykować kogoś styl, figurę, wygląd z anonima, nie pokazując swojej twarzy i figury. Także masz racje nie akceptuj komentarzy które Cię obrażają bo i po co to. Powodzenia życzę w dalszym blogowaniu ;)
      PS. Przypominasz mi z twarzy kogoś i nie potrafię określić kogo ;)

      Usuń
    3. Dzięki za miłe słowa;* a ja uważam, że najbardziej muszę się podobać sama sobie i tak właśnie jest, nie jestem jakaś zadufana w sobie ale po prostu kocham swoje ciało i swój wygląd i akceptuję siebie w pełni;)

      Usuń
  4. Śliczna jesteś i piękna spódniczka!:) dodaje do obserwowanych, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. to, że ktoś cie krytykuje to moze i sie osmiesza ale to ta osoba powinna sie wstydzic za siebie, a nie ty za nią. jezeli przyjmujesz krytyke to powinnas akceptowac wszystkie komnatrze a nie tylko pozytywne ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie akceptuję tylko komentarzy, które są obraźliwe, bo po prostu to nie jest jakieś forum dla idiotów za przeproszeniem, którzy obrażają innych..;) konstruktywną i uzasadnioną krytykę jak najbardziej przyjmuję ale zdecydowanie nie obraźliwe docinki;)

      Usuń
  6. spódniczkę uwielbiam ;) kolor świetny ;)
    no i koturny świetne ;) podobnych poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze strony elilu;) polecam bo są cudowne i mega wygodne!

      Usuń