niedziela, 23 czerwca 2013

WHITE HEELS

Hej. Jak tam Wasze plany na wakacje?:) Zaczynają się już w piątek, a więc pozostało tylko kilka dni! Ja mam już głowę peeełną cudownych planów i mam nadzieję, że wszystkie uda się zrealizować:) Co do piątku, dowiem się również o wynikach matury, co szczerze mówiąc wprawia mnie w lekkie nerwy...:) Ale co by nie było, będzie dobrze. Już 8 lipca pierwszy, wyczekiwany odpoczynek.



OUTFIT:
Koszula: SH
Spódniczka: REBELLA SHOP
Szpilki: ELILU
Torba: ZARA













Cieszcie się latem i słoneczkiem;) Ja wracam do pracy, mimo że jest niedziela ale trzeba zarobić na upragnione wyjazdy..;)

Kiss,
N.



6 komentarzy:

  1. jakie sh z płocku polecasz? do których najcześciej chodzisz? :)
    bardzo prosze o odpowiedz
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie mam zbytnio na to czasu ale czasem chętnie zaglądam do sh koło zoo, takiego wielkiego, poza tym na tumską nad rossmanem są dwa fajne;)

      Usuń
  2. Jesteś z Płocka??? Ale super :) dopiero dotarłam na bloga wcześniej podziwiałam sukieneczki na facebooku :) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń