niedziela, 9 czerwca 2013

FLUO LOVER



Witam Kochani;) Mimo iż mam ciągle mnóstwo pracy i dość mało czasu dla siebie czuję się ostatnio jakoś wyjątkowo szczęśliwa. Staram się ograniczać stresy i pomimo sytuacji kryzysowych zachowuję spokój, co pomaga mi pozytywnie myśleć. Uwierzcie mi, pozytywne nastawienie zmienia całe życie! Od razu chce się wyjść i zawojować świat, bo na prawdę- WSZYSTKO staje się możliwe. Nie ma rzeczy nie do osiągnięcia. Trzeba sobie tylko zdać z tego sprawę;)
Co do dzisiejszego stroju, postawiłam na trend tego sezony- spodnie dresowe i ich szarość, która pojawiała się u wielu projektantów. Połączyłam je z kobiecymi szpilkami, co dało interesujący efekt. Motyw fluo w żółtej neonowej koszuli dodaje całej stylizacji pazura i wyrazu.

OUTFIT:
Koszula, top koronkowy: Bershka
Spodnie, szpilki: Stradivarius
Torba: Zara
Naszyjnik, gumka, kolczyki: H&M
Bransoletki: Sinsay















Co do zmiany mojego ciała, trenuję teraz 8min ABS i ABS Mel B w miesięcznym wyzwaniu, a poza tym robię mnóstwo różnych ćwiczeń na nóżki, także miejmy nadzieję, że będą szybkie efekty;) Macie jakieś sprawdzone ćwiczenia na nogi?

Buziaki,
N.

7 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja.idealnie trafia w moj gust!! Ile kosztuja te spodnie ze stradivariusa?? Jesli chodzi o nogi to przysiady,przysiady i jeszcze raz przysiady. efekty idealnie widac po blogerce Deynn

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. za dużo wszystkiego
    powinnaś ograniczyć biżuterię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się. Duże ilości złota inspirowane są obecnie panujęcym trendem w stylu gangsta de luxe, dużo łańcuchów i złotych elementów w połączeniu z szarością dresu, widziane mw u Davida Komy czy DKNY ;)

      Usuń
  4. Skąd lakier na paznokciach u stóp ;>

    OdpowiedzUsuń