poniedziałek, 10 czerwca 2013

PEPLUM TOP


Hej. Głównym elementem dzisiejszej stylizacji jest prześliczny top z baskinką w kwiatowy wzór. Jak dla mnie jest to idealny element. Nie jest banalną, zwykłą baskinką, jest elementem, dzięki któremu prosta stylizacja nabiera wyrazu. Kolory tym razem stonowane, które kocham równie bardzo jak neony;)
Nie wiem, czy zwrócicie uwagę, ale podcięłam włosy i mimo, że bardzo nie chciałam tego robić, jestem na prawdę zadowolona, wyglądają o wiele zdrowiej i są dużo grubsze. Właściwie zastanawiam się czy nie obciąć ich jeszcze troszkę krócej..;)

OUTFIT:
Top, balerinki, pasek: Mohito %
Legginsy: Stradivarius
Torba: Zara
Bransoletki: Sinsay














Na dworzu słoneczko, ja niestety wracam do pracy ale Wam życzę udanego popołudnia;)
XO,
N.

5 komentarzy:

  1. Baskinka cudo!

    Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)
    Zobacz jakie nowości są w mojej garderobie!
    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;) bardzo kwitnąco ^.^ Gdzie podcięłaś włosy,bo ja gdy idę do fryzjera podciąć włosy to spotykam samych niekompetentnych ludzi,którzy nie widzą różnicy,pomiędzy podcięciem 2cm,a 10cm -.-
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej;) skończyłam fryzjerstwo i sama sobie podcięłam;p ale planuję wybrać się do dobrego fryzjera, koniecznie profesjonalisty! bo zawsze miałam ten sam problem:( i teraz na strzyżenie uszę znaleźć kogoś, kto wie co robi;)

      Usuń
  3. Love the pattern of your top!! Also the design! Looks so elegance! <3

    www.aiiness.com

    OdpowiedzUsuń