piątek, 28 grudnia 2012

BABY BLUE AND CARAMEL / little projects

W przerwie od moich "małych projektów" postanowiłam w końcu poświęcić chociaż chwilę czasu na szybki post. W ciągu kilku ostatnich dni uzbierało mi się mnóstwo zdjęć outfitów, którymi chciałam się z Wami podzielić. Ten, który zobaczycie dzisiaj założyłam na bardziej okazjonalną wizytę u rodziny, myślę, że można go uznać za połączenie casualowych elementów z bardziej strojnymi dodatkami, dzięki czemu zestaw ten idealnie spełnia swoją rolę na taką właśnie okazję.

Abstrahując od tematu, chciałam napomknąć co nie co o swoich małych planach twórczych, których ostatnio nazbierało się w mojej głowie całe mnóstwo! Mam miliony pomysłów na wspaniałe, indywidualne projekty związane oczywiście z modą i stylem życia, już niedługo będę się mogła nimi z Wami podzielić. Mam też zamiar zabrać się za stworzenie listy może nie postanowień ale celów na nowy rok, które planuję wszystkie wprowadzić w życie. Doszłam do wniosku, że jestem już na etapie życia, w którym muszę wziąć wszystkie plany we własne ręce i nie oglądając się na nikogo zacząć je wszystkie realizować. Pamiętajcie zawsze o tym, że to jest wasze życie i to, jak ono będzie wyglądało zależy wyłącznie od Was, więc dążcie do swoich marzeń i nie dajcie sobie wmówić, że są one nieosiągalne. NOTHING IS IMPOSSIBLE.


Outfit:
Koszula, rurki- Cubus
Buty, bransoletka- Tally Weijl
Pasek- sh
Torba- prezent




I mały look na jeden z moich projektów, do którego właśnie wracam:

xoxo, N.

2 komentarze: