niedziela, 16 grudnia 2012

FEELINGS


WIĘZI  Zdałam sobie sprawę, że mają one wielkie znaczenie nawet, gdy o tym nie myślimy. Najważniejsze w naszym życiu powinny być te chwile, które sprawiają nam najwięcej radości, a przeważnie są to chwile, które spędzamy w gronie przyjaciół i rodziny. Jesteśmy od siebie niesamowicie zależni, czy tego chcemy czy nie. Nasze emocje udzielają się osobom, z którymi przebywamy. Dlatego tak ważne jest, abyśmy widzieli to, co najlepsze w każdej sytuacji. Wśród ostatnich niezbyt przyjemnych dla mnie chwil, które sama negatywnym myśleniem sobie zapewniałam, dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. Nic nadzwyczajnego co prawda się nie wydarzyło, jednak zaczęłam wyciągać to, co najlepsze z każdego momentu. Bez narzekania i negatywnych myśli. Nastawiłam się na jeden wielki pozytyw, dzięki czemu wszystko co sobie zaplanuję znajdzie odzwierciedlenie w praktyce. Mam obok siebie najbliższą mi osobę, jutro postaram się odkurzyć starą przyjaźń, mam przy sobie też Skarba w postaci maleńkiej kulki radości, moja maleńka psinka sprawia mi ogromną radość, bo w końcu nikt nie cieszy się aż tak na mój widok, jak ona. I to się liczy, zauważanie małych, rzeczy, które stają się kluczem do szczęścia.

Dzisiejszy outfit co prawda powstał pod wpływem chwili i pośpiechu, składa się więc z prostych elementów, jednak to jest to, co lubię.




xo, N.

1 komentarz: