czwartek, 21 lutego 2013

BEAUTY BY NAT PAGE


BEAUTY W końcu chciałam się z Wami podzielić jednym z projektów, nad którymi ostatnio pracowałam. Wspominałam i ciągle obiecywałam nowości, więc w końcu ukazuję jedną część mojego wielkiego planu;)

A więc- oficjalnie, chciałam Was zaprosić na mój nowopowstały profil urodowy na Facebooku:

Możecie na nim "podziwiać" moje prace (makijaże, uczesania i stylizacje paznokci stworzone przeze mnie) oraz aktywnie komentować i udostępniać. Zachęcam do polubienia profilu, dzięki czemu zawsze będziecie na bieżąco z nowościami;)
Profil oprócz publikacji mojej pracy ma też na celu zdobycie klientek, które będą chętne do skorzystania z wykonywanych przeze mnie usług. W tym celu możecie się ze mną kontaktować poprzez maila beautybynat92@gmail.com .

Trzymajcie się cieplutko,
N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz