wtorek, 12 lutego 2013

PEPLUM

baskinka- mój projekt+wykonanie

IDEAS Tak jak sobie wczoraj postanowiłam, ukończyłam wczoraj to, co zaczęłam;) Podobno najlepsze pomysły przychodzą zazwyczaj przed snem i tak właśnie się stało w przypadku tego cudeńka. Od pewnego czasu szukałam dla siebie idealnej jeansowej koszuli- kobiecej i niepowtarzalnej. W związku z tym, że żadna z napotkanych w sieciówkach nie spełniła moich kryteriów, w mojej głowie powstała moja własna wizja na idealny dla mnie model. Postawiłam na recycling i z wielkiej, z pozoru brzydkiej koszuli jeansowej powstała piękna koszula z kobiecą baskinką z dodatkiem zadziornych ćwieków. Efekt spodobał mi się na tyle, że postanowiłam stworzyć więcej tego typu bluzeczek, w różnych kolorach i modelach, które udostępnię w sprzedaży, co jest moim celem na najbliższe dni.
Kochani, chciałam się z Wami podzielić tym pomysłem i mam nadzieję, że spotka się on z gronem pozytywnych odbiorców;)

Work hard&play hard,
N. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz