czwartek, 28 lutego 2013

NUDE






SKIN Kolory nude, czyli kolory nagości, kolory skóry są moim absolutnym hitem. W odpowiedni sposób dobrane dodają subtelności, a w zwiewnej formie również kobiecości. Kamizelkę futrzaną pokazywałam już w jednym z moich outfitów, jednak w innym wydaniu- wykorzystałam ją jako dwustronny model.Postawiłam również na neutralny makijaż- jedynie lekko podkreślone oko. Dzisiejszy zestaw w wydaniu all natural;)

OUTFIT:
KOSZULA: Rebella Shop Facebook (mój projekt)
KAMIZELKA: sh
JEANSY: Cubus
BUTY: Tally Weijl
TOREBKA, PASEK: Mohito
BIŻUTERIA: Cubus, H&M






Zapraszam również wszystkie fashionistki na nowopowstały profil facebookowy mojego sklepu z autorską odzieżą, z którego pochodzi również powyższa koszula:



Love, N.

3 komentarze:

  1. fajne stylizacje :) chciałam zaobserwować ale nie umiem znaleźć obserwatorów.. (?)
    pozdrawiam, PAULA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;)tak, masz rację nie miałam dodanej opcji obserwatorów, już dodałam więc zapraszam;)

      Usuń
  2. Piękna torebka. Koszula też bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń