sobota, 23 lutego 2013

JEANS PEPLUM


SNOW Aura, która ostatnio roztacza się na zewnątrz sprawiła, że po prostu nie mogłam się powstrzymać, aby znów sesję outfitu wykonać na dworzu. Jest niesamowicie pięknie, śnieg powoduje, że chodząc w tych leśnych alejkach czuję się jak w bajkowej krainie. Jest też na tyle ciepło, że mogłam z powodzeniem uchwycić swój strój nie ubierając na siebie dziesięciu warstw i jednocześnie nie marznąć.
Głównym elementem stylizacji jest jeansowa bluzeczka z baskinką wykonana przeze mnie, którą pokazałam Wam już kilka postów wcześniej.

BLUZKA: Mój projekt+wykonanie
KURTKA: Bershka
DŻINSY: Terranova
BUTY: no name
TOREBKA: Mohito
CZAPKA: Mój projekt+wykonanie












Kochani jeszcze mały apel na koniec. W ciągu ostatnich tygodni ciężkiej pracy czasami miewam chwile słabości, podczas których nie mam ochoty za nic się zabrać i mogłabym przeleżeć cały dzień w łóżku. Jednak w takich momentach przypominam sobie, jak wiele już osiągnęłam i uświadamiam sama sobie, że każdy mały krok przybliża nas do celu, bo im więcej pracy włożę, tym  szybciej ujrzę zamierzany efekt. Nigdy się nie poddawajcie i walczcie o swoje marzenia!


 Kisses from my little girl, Candy <3

Keep climbing,
N.

6 komentarzy:

  1. Bluzka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. moooooooooodeleczka mała :* . Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ok, świetne buty, tylko nie te spodnie! nie pasują do całości i do tego są za małe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że co? one są na mnie luźne, z której strony niby za małe?;p i idealnie pasują, zestaw miał być denim jeansowy a spodnie są jak najbardziej w tej tematyce..

      Usuń